כיצד שמרנו על פרודוקטיביות עובדים במהלך מעבר הקופה
לאחר שנים של מחקר, החברה החליטה סוף סוף לעבור למערכת נקודות מכירה חדשה. זה יהיה שינוי עצום עבור עובדים שמשתמשים באותה מערכת במשך שנים. החברה ידעה שזה יהיה אתגר והם רצו לוודא שהעובדים שלהם יהיו פרודוקטיביים ככל האפשר במהלך המעבר הזה.
הם הביאו כמה פתרונות יצירתיים כמו יום גיבוש לעובדים, עמדות צ'ק-אין באתר ועוד. בסופו של דבר, הם הצליחו להמשיך את העסקים לפעול בצורה חלקה תוך כדי המעבר.
במאמר זה, נחקור כיצד העסק הקמעונאי שלנו עבר בהצלחה ממודל מזומן וסחב מסורתי לנקודת מכירה חדשה.
כמו כן, נבחן את האתגרים שעמם התמודדו העובדים שלנו במהלך תהליך המעבר וכיצד התגברנו על האתגרים הללו כדי לשמור על הפרודוקטיביות שלהם.
כדי לשמוע מידע בנושא של מתקני תצוגה כדאי לבקר באתר you-on.co.il
מבוא
נקודת המכירה (POS) היא הנקודה שבה לקוח מבצע רכישה, והיא חיונית עבור כל עסק. ישנם סוגים רבים ושונים של מערכות קופה, מסורקי ברקוד ועד קופות רושמות ועד קוראי כרטיסי אשראי.
מאמר זה יעזור לכם ללמוד על הסוגים השונים של מערכות קופה, היתרונות והחסרונות שלהן, וכיצד לעבור מסוג מערכת אחד לאחר.
מערכת נקודת מכירה היא קופה רושמת אלקטרונית הרושמת את פרטי עסקאות הלקוחות לצורך חיוב ומעקב אחר המלאי.
החלפת נקודות מכירה היא מערכת שמחליפה את מערכת נקודות המכירה המסורתית, כמו קופה רושמת או מסוף כרטיסי אשראי. זה יכול לשמש כל סוג של עסקים, מבית קפה קטן ועד רשת קמעונאית גדולה.
מערכות קופה הן אתרי אינטרנט או אפליקציות המאפשרות ללקוחות לבדוק את הפריטים שלהם מבלי להמתין בתור לתשלום בחנות. הם משמשים בדרך כלל בעונות שיא של קניות כמו בלאק פריידי וסייבר מאנדיי כאשר התורים בחנויות יכולים להיות ארוכים.
אתרי קופה הם אתרים שבהם תוכל למצוא קופונים והנחות למוצרים ולשירותים של החנויות המועדפות עליך.
מהי מערכת נקודת מכירה ומדוע אתה צריך כזו לעסק שלך? (מגמות טכנולוגיות קמעוניות של keypos 2018)
מערכת נקודות המכירה, הידועה גם בשם POS, היא תוכנה המאפשרת את תהליך ביצוע התשלומים עבור מוצר או שירות. מערכת זו קיימת כבר עשרות שנים ומתפתחת עם חלוף הזמן. מערכות נקודת המכירה הראשונות היו מסופים פיזיים שניתן היה למצוא בחנויות קמעונאיות. אבל עכשיו אלה הפכו למערכות דיגיטליות הזמינות גם במכשירים ניידים.
בפוסט זה, נסקור מדוע אתה צריך מערכת קופה לעסק שלך ומהן המגמות האחרונות במערכות קופה בשנת 2018.
מערכת נקודות מכירה היא טכנולוגיה קמעונאית המאפשרת לקמעונאי לנהל את העסק שלו בצורה יעילה. זה ידוע גם בתור POS או נקודת רכישה. יש לו מגוון רחב של יתרונות כגון:
-מתן נתונים מדויקים על מלאי ומכירות
-סיוע לקמעונאים להציע ללקוחות שירותים וחוויות מותאמים אישית
-הקל על קמעונאים לעקוב אחר המלאי שלהם
-סיוע לקמעונאים בניהול מסעות הפרסום השיווקיים שלהם
-מתן נתוני לקוחות לקמעונאי לקמפיינים שיווקיים ממוקדים.
מערכות נקודות המכירה משמשות לא רק קמעונאים אלא גם ארגונים אחרים, כגון בתי מלון, מסעדות, בתי ספר ובתי חולים.
תחזוקה ושדרוגים בעת החלפת מערכות נקודת מכירה
מערכת נקודות המכירה היא לב ליבה של חנות קמעונאית. היא אחראית על כל העסקאות ואיסוף הנתונים, החשובים לקבלת החלטות עסקיות.
ניתן להחליף מערכות נקודת מכירה בחומרה או תוכנה חדשה. מעבר זה יכול להתרחש עקב תחזוקה, שדרוגים או שינוי בטכנולוגיה. התהליך עלול להיות מאתגר ואורך זמן אם לא נעשה כראוי.
בחלק זה, נחקור את היתרונות והאתגרים הנלווים למערכת החלפת נקודות מכירה.
מאמר זה עוסק בתהליך המעבר ממערכת נקודת מכירה אחת לאחרת. זה יענה על כל השאלות שלך לגבי איך להחליף נקודת מכירה ומה לעשות אם אתה מחליף את מערכת הקופה הנוכחית שלך.
אם אתם שוקלים נקודת מכירה חדשה, חשוב לדעת למה אתם נכנסים. המאמר יראה לך את הצעדים שיש לנקוט בעת מעבר ממערכת קופה אחת לאחרת, והוא גם יענה על כמה שאלות נפוצות (FAQs) לגבי תהליך זה.